رفتار هایی که باید قبل از رابطه ی جنسی انجام دهید

برای یک رابطه ی جنسی کامل و رسیدن به اوج لذت، نباید زوج ها سریعا به سراغ برقراری رابطه بروند؛ بلکه باید کارهایی مانند معاشقه انجام دهند تا از رابطه ی خود لذت بیشتری ببرند. اعمالی که قبل از برقراری رابطه ی جنسی انجام می شود، نقش بسیار موثری در رضایت افراد از کیفیت رابطه خواهد داشت. بهتر است زوج ها قبل از برقراری رابطه ی جنسی اعمال زیر را انجام دهند.

  1. بوسه: پیش از برقراری رابطه، سعی کنید به همسر خود نزدیک شوید و لب های بالا و پایین او را ببوسید. سعی کنید بوسه های طولانی داشته و همراه بوسه اندام های حساس جنسی همسر را لمس کنید و آن ها را نیز ببوسید. بوسیدن و مکیدن کلیتوریس و نوک سینه ها برای زنان خیلی لذت بخش است و کمک زیادی به ارگاسم آن ها می کند.
  2. ماساژ: این کار از خستگی فرد می کاهد و به او کمک می کند تا آماده ی رابطه ی جنسی شود. ماساژ دادن و مالیدن نواحی حساس جنسی باعث می شود شریک جنسی لذت بیشتری از رابطه ببرد.
  3. نظافت بدن را رعایت کنید.
  4. از پوزیشن های مختلف برای نزدیکی استفاده کنید.
  5. اگر رابطه ی جنسی دهانی انجام می دهید، هیچ گاه آلت تناسلی همسر را گاز نگیرید.
  6. نوک سینه‌هایش را نچرخانید.
  7. قبل از رابطه با همسر خود حرف بزنید.

آگاهی نسبت به شریک جنسی

یک اصل مهم در رابطه زن و مرد وجود دارد و آن، این است که هر کدام از زوجین، باید شناخت کامل نسبت به روحیات و آناتومی بدن شریک جنسی خود داشته باشند. آشنایی با روحیات همسر باعث می شود شما بدانید که همسرتان چه هدفی از برقراری رابطه ی جنسی با شما دارد یا چه انتظاراتی از تن دادن به رابطه ی جنسی دارد. زمانی که شما این اطلاعات را به طور کامل داشته باشید، می توانید تمام نیازهای همسر خود اعم از عاطفی یا جنسی را برطرف کنید.
آشنایی با آناتومی بدن جنس مخالف باعث می شود شما در رابطه، بتوانید نقاط تحریک کننده ی همسر را بشناسید و از آن ها برای به اوج لذت رساندن همسرتان استفاده کنید. استفاده از این نقاط باعث رضایت همسر شما از رابطه ی جنسی با شما می شود.
قبل از رابطه ی جنسی، نظر همسرتان را درباره ی شیوه ای که او دوست دارد جویا شوید؛ زیرا این کار باعث می شود ارگاسم او در حالتی روی دهد که دوست دارد.

اصولی که باید در حین رابطه ی جنسی رعایت کنید

روش ها برقراری رابطه و کارهایی که در رابطه با همسر انجام می دهید، بسیار مهم هستند؛ زیرا اگر برای او لذت بخش باشند، دفعه ی بعد به راحتی درخواست شما برای رابطه را می پذیرد؛ اما اگر رابطه ی جنسی برای او ناخوشایند باشد، دفعه ی بعد با رضایت کامل تن به رابطه نخواهد داد. بعضی از نکات که رعایت آن ها به برقراری رابطه ی جنسی کمک می کند را بیان می کنیم:

  1. در رابطه ی جنسی با همسر، خشن نباشید؛ زیرا ممکن است او رابطه ی این چنینی را دوست نداشته باشد.
  2. در رابطه ی جنسی تنها به فکر لذت خود نباشید و به لذت شریک جنسی خود نیز توجه کنید.
  3. رابطه ی جنسی را سریع تمام نکنید.
  4. پیش نوازی بخش اصلی یک رابطه است؛ لذا آن را فراموش نکنید و یادتان باشد دخول، قسمت پایانی یک رابطه جنسی است و نباید ابتدا به سراغ آن بروید.
  5. رابطه ی جنسی صحیح، رابطه ای است که هردو شخص در پایان رابطه به ارگاسم و اوج لذت برسند؛ نه فقط یک نفر.
  6. رابطه ای صحیح است که ابتدا زن به ارگاسم برسد و سپس مرد با اندکی تحریک به ارگاسم برسد؛ زیرا اگر ابتدا مرد به ارگاسم برسد آلت او از حالت نعوظ خارج شده و دیگر نمی تواند زن را به ارگاسم برساند.

اصولی که باید بعد از رابطه ی جنسی رعایت کنید

  • درآغوش گرفتن

    بهتر است آقایان پس از پایان رابطه ی جنسی، همسر خود را در آغوش گرفته و به نوازش او بپردازند؛ زیرا این کار بسیار برای زنان لذت بخش است و به نوعی به آن ها می گوید که شوهرش او را تنها برای رابطه ی جنسی نمی خواسته و او را به خاطر خودش دوست دارد.

  • عدم تحرکات جسمی

    زمانی که بعد از رابطه ی جنسی از تجربه خود اظهار رضایت نکنید و سریعا تخت را ترک کنید، باعث می شود شریک جنسی شما تصور کند رابطه ی جنسی برای شما خسته کننده و عذاب آور بوده است.

  • صحبت کردن

    حرف زدن درباره ی رابطه و یادآوری خاطرات زیبای آن، صمیمت شما را دوچندان می کند.

  • برقراری رابطه دوم جنسی

    بعضی از زنان پس از رابطه ی جنسی، تمایل زیادی دارند که رابطه ی دیگری داشته باشند. مرد در صورتی که می تواند باید این نیاز زن را برطرف کند.

  • با همسرتان دوش بگیرید

    این کار نیز حس صمیمت را بین شما و همسرتان افزایش می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *